Helg igen igen

Har länge tänkt blogga. men det blev aldrig av.

Förra helgen shoppade jag och Sara i Chatswood innan vi hade myskväll hos Sophie. Tacos och världens sockerbomb till efterrätt, film, prat, dialekter och allmänt mys. Vi sov skavföttes i en dubbelsäng och jag som låg i mellan två varma kroppar, under ett varmt täcke, trodde att jag skulle dö. Men uppenbarligen överlevde jag. Jag och Sara åkte till Chatswood på söndagen, åt frukost/lunch/brunch/frunch på KFC innan vi begav oss hemåt.
 
Nu är det ny helg igen. Veckorna bara springer förbi. I går fick vi en ny student till huset. D från Colombia kommer bo här ett tag. Nu har jag Sara här och hon kommer stanna hela helgen (om ni inte hör från henne, Saras familj, vet ni varför). I dag vankas det utgång i city, i morgon bara en lugn dag i stan då jag ska köpa min backpackingväska och söndagen kanske vi ska surfa beroende på väder... Ja, only time will tell.

Har även bokat mitt första hostel i Nya Zeeland och hyrt bilen, snart är jag på väg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar