Avskedsmiddag

I dag var det sista dagen av många saker. Skola. Arbete. Fredagen.

Familjen ordnade en avskedsmiddag åt mig på det lokala brasseriet och av en slump råkade några familjevänner även vara där så vi slog ihop borden och åt middag tillsammans som ett stort gäng. Jag fick även avskedspresenter av familjen och jag började självklart gråta. En tavla med bilder; familjen, jag och familjen och pojkarna samt lite Parisbilder. Jag fick även en necessär med Parismotiv med lite smått och gott i (Paris-shoppingkasse, Parismugg och en liten plånbok med Parismönster). Återigen, jag är extremt lyckligt lottad. Jag har haft ett fantastiskt år i en fantastisk familj och är nästan lite avundsjuk på nästa au pair som har så mycket fantastiskt framför sig.

Om ni nu ursäktar mig så ska jag återgå till att storgråta.

Aimer c'est du désordre... Alors aimons! Att älska är oordning... Så låt oss älska!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar