Till min älskade syster, 22 år i dag

Nästa viktiga meddelande är att min kära syster i dag fyller hela 22 år.
 
Det här är en officiell ursäkt för den där gången då vi flyttade in i Huset. Jag var tre år och det innebär väl att du var fem eller sex. Mamma och K höll på att klä om soffan och fåtöljerna i vardagsrummet på bottenvåningen i vad jag vill minnas som ett ganska fult, gult tyg. Jag hittade en nål och fick för mig att svälja den, men du tog den ifrån mig. Jag började gråta som den lilla flicka jag var och vår mamma skällde ut dig för att du gjort mig upprörd. Det här är det första minnet jag har och det är inte fy skam att det är minnet av dig när du räddar livet på mig. Så jag vill bara säga tack och förlåt. Tack för att du finns och för att du räddade mitt liv, förlåt för att jag såg till att du fick en utskällning.
 
Älskar dig, för evigt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar