Mexikansk middag

I lördags var vi ett stort gäng som samlades i centrala Paris för att äta mexikanskt. Anledningen var att Elin åker hem till Sverige på lördag och att vi då skulle få en sista kväll tillsammans. Maten var fantastisk god och jag har fått en liten förälskelse i kidneybönor.
 
Från vänster: Lovisa, Gabriel (Frankrike), Elin, Fatima, Ellen, Aubrey (USA), Filip, Hanna, Reetta (Finland), Malin och Johanna.

Mariekexet skriver:

Kidneybönerna!! <3 Sååå gott :D :D såååg mysigt ut också :')

Svar: Kidneybönor är min nya drog. Ska ha det i allt jag lagar. Funderar på att göra en hachis permentier när jag kommer hem till Sverige, men med kidneybönor, aubergine och zucchini... Mmmm! <3 Och det där var en supermysig kväll, du saknades! <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar