DELF och sushilunch

I dag var det ingen vanlig skoldag för mig och min klass, vi fick nämligen den stora äran (om man frågar vår lärare alltså) att prova på att göra ett DELF-prov för vår nivå. DELF står för Diplôme d'Études en Langue Francaise och är det största, officiella provet du kan göra för att bevisa din nivå i det franska språket. Detta var bara för att testa och se om vi ligger bra till och jag måste säga att det gick över förväntan för min del.
 
Direkt efter skolan åkte sedan Hanna, Elin, Gabriel, Lovisa, Filip, Aubrey och jag till Bastille för att äta sushibuffé tills det sprutade sushi ur öronen på oss. Sedan var det bara hämtning av 9-åringen i spöregnet, resten arbetsdagen flöt på hur bra som helst utan minsta problem och avslutades med ett Skypesamtal med pappa.
 
Godnatt, folket!
 

Mariekexet skriver:

Mm nom :') dejtdags känner jag...

Svar: Ja tack! Sushilunch till veckan? <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar