Datorhaveri och gårdagen

Efter ett datorhaveri i går kväll kan jag äntligen blogga om gårdagen.

Vi var ett stort tjejgäng (Johanna, Maria, Hanna, Fatima, Merel och jag) som åt sushibuffé i Bastille. Det var otroligt mycket folk överallt på grund av manifestationen och vi råkade även, efter lunchen, gå med i tåget några minuter. Sedan begav vi oss till vårt guldkorn och favoritkafé där vi drack mängder med te och spelade Galenpanna (när man har en känd person i pannan och ska lista ut vem det är med ja- och nejfrågor, jag blev både Hugh Grant och Pippi Långstrump).
 
Kvällen avslutades sedan med att min vän Lisa kommer hit under lovet i februari! Bokat och klart och jag är så lycklig!
 
#varttogdentredjetekannanvägen?

Mariekexet skriver:

Åååh sån mysdag!! Hahha sista bilden!! Allas miner <3

Svar: I love smygbilder <3 En sjukt bra söndag var det! Nästa gång stannar jag också till sent på kvällen.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar