Joyeux anniversaire!

I dag var det en stor dag, 9-åringen har nämligen fyllt tvåsiffrigt. Jag hämtade honom som vanligt på skolan 16.00 och sedan gick vi hem för trumlektion. Efter lektionen hade påskharen kommit tidigt och lämnat små chokladägg i ett (eller var det harlortar?) spår som ledde in till köket där det låg ett paket på bordet. Han ska få odla små dinosauriefiskar vilket han var helt överlycklig över. Det bästa av allt var att mina värdföräldrar smet tidigare från jobbet för att äta på vår stammisrestaurang runt hörnet!

Tyvärr har jag inte en enda bild på detta utan bjuder på en gammal goding från Paris. Jag ska försöka fota på lördag då vi firar stort med farmor, farfar och mormor på samma restaurang igen.
 
Grattis, min lilla pussgurka!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar