Te vid Gare du Lyon

I morse hade jag en extremt lat morgon, för ibland tycker jag att man får det. Jag kom mig inte hemifrån förrän vid 12 då jag tog pendeltåget och metron till Victor Hugo för att prata med min skola och betala resterande terminer. När det var gjort tog jag och Emelie återigen metron och pendeltåget för att förflytta oss. Efter ett misslyckat försök att hitta en sällsynt bakelse (ja, det är sånt man roar sig med här i Frankrike) satte vi oss med en kopp te på ett café i närheten av Gare du Lyon. En bra dag med en ännu bättre vän!
 
För att förbättra helhetsintrycket av dagen ännu mer så har jag haft änglar till barn hela dagen lång och fått massa bisous (kindpussar)!
 
Min fina Parisvän! Utan henne skulle jag vara vilsen, i Paris, i franskan och i livet.

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Alltså. Är du såhär fin på riktigt?
Jag blir helt rörd. Och mest av allt, så tycker jag om dig tusen gånger mer efter hur du hanterade situationen i tunnelbanan, med mig, efteråt. <3

Svar: Du kan va <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar