Mercredi - onsdag

Onsdag, denna fruktade onsdag...

Tack och lov hade 11-åringen tennismatch i dag, en match som höll på i tre timmar och 45 minuter och därmed samlade massa publik som stod och applåderade. Att vi sedan fastnade i en bilkö på vägen hem gjorde att jag knappt hade någon tid alls med pojkarna och denna fruktade onsdag flöt på hur bra som helst. Det kan även ha berott på att 11-åringen var helt slut efter sin match...
 
Pizza stod på menyn till middag och pojkarna satt faktiskt snällt och åt på sina platser, en au pairs dröm! Nu på kvällen när pojkarna lagt sig har jag suttit och pratat med min värdmamma om allt mellan himmel och jord. Jag har även förstått hur bra jag har det; en värdpappa som har hur bra musiksmak som helst (vi satt och sjöng högt till Kaiser Chiefs i bilen i går), en snäll, kärleksfull och lättpratad värdmamma och två fina pojkar. Jag bor dessutom nära kulturstaden Paris... Ja, jag ska verkligen inte gnälla på tillvaron!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar