B1

Så var det förhatliga muntliga provet gjort. Nervös var jag, så nervös att jag trodde att jag skulle spy på läraren jag pratade med.
 
Det gick som förväntat också, alltså riktigt dåligt. Läraren frågade rentav om det var sant att jag skrivit texterna, men jag försökte förklara att jag knappt kan prata men är bra på att skriva franska. Jag svettades, skakade och mådde riktigt illa... Men till min förvåning och glädje placerade hon mig i B1! Jag och Emelie (som följde med som moraliskt stöd, tack fina du) fick dock order att bara franska med varandra så jag skulle få öva. Tisdagar och fredagar kommer jag alltså ha vanliga franskalektioner och tisdagar kommer jag även ha ungdomslitteratur! Så nöjd!
 
Nu när lyckoruset är över är jag dock rädd för att det ska vara för svårt. Att jag inte ska klara av B1... Den som lever får se!
 
 Bäst i Paris idag.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar