Vilken onsdag!

Denna onsdag har verkligen rusat förbi. Den har varit som en berg- och dalbana, med toppar som Mount Everest och dalar som Marianergraven. Allt som allt måste jag säga att det varit den bästa onsdagen hittills och jag har haft fantastiskt roligt trots de dippar vi haft. Vi har gjort chokladmousse, spelat kortspel så korten har flugit över hela huset, vi har målat och varit till marknadplatsen för att öva tricks på sparkcyklarna. Vi har skrattat och en har gråtit, vi har varit arga och vi har varit glada... Men mest av allt har vi haft fantastiskt roligt med leenden på våra läppar.
 
Mitt fina, halvfärdiga konstverk. Bloggläsare får 50% på alla konstverk som kommer säljas i konsthallar i framtiden.
Chokladmoussen som tyvärr förvandlades till en chokladkräm men var lika god ändå.

Mariekexet skriver:

Åååh låter som en helt... underbar dag? Låter fel eftersom den inte var toppen, men kanske det som gör den underbar? Och ehm, varför bjöd du inte in chokladmonstret..? Just sayin' bro... (Och säg till vart du ställer ut din konst! ;) )

Svar: Det var en riktigt bra dag, trots bråk och skrik! Riktigt, riktigt bra :D Och chokladmoussen var inte planerad men på lördag har jag tänkt försöka mig på kladdkaka! :D Och ja, jag bjuder in dig till vernissagen! Ska se till att det serveras choklad då också! :D
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar