Sushilunch

Efter två dagar med absolut inga aktiviteter beslut jag mig för att gropen i sängen började bli för djup. I dag satte jag mig därför på tåget till St-Germain-en-Laye och sedan en buss (första bussresan i Paris, läskigt) för att ta mig till Maria. Där hade jag en helt fantastisk lunch med Hanna, Lovisa och självklart värdinnan. Vi intog sushi, pratade, åt chokladtårta, pratade och pratade ännu mer. Hade otroligt trevligt och har svävat på små rosa moln sedan dess, helt överlycklig över hur bra en sushilunch kan bli!
 
Maria har denna utsikt över Paris inte långt från hennes hus! Hur fantastiskt?
Ja. jag valde lite tråkig sushi i dag men det var inte mindre gott för det!
Hej, efterrätt! De franska bagerierna är inte snälla, de borde inte existera.

Mariekexet skriver:

Igen, igen, igeeen! ❤

Svar: Jaaa! Och en dag med sällskapsspel! :D
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar