Lördag med kostcirkelns alla delar

Tidigt, tidigt i morse, redan vid fem, vaknade jag av att regnet öste ner utanför. Då är det extra skönt att veta att man får borra ner sig djupare i sängen och bara somna om till ljudet av det smattrande regnet. Jag vaknade sedan sent på "morgonen" igen av att Emelie kom in med brunchen, pigg och alert eftersom hon varit ute på ett uppdrag åt hennes värdfamilj. Den traditionella brunchen intogs, smakade lika bra som vanligt och denna gång var det Tarzan som tog plats på skärmen. Efter att ha segat oss i timtal tog jag mig inte hemåt förrän vid 17 och 18.30, nyduschad och avslappnad i sängen får jag ett sms.
 
Det var bloggmaffiamedlemmen Johanna som smsade och frågade om jag ville följa med henne och Lovisa till McDonalds för att äta och att de kunde plocka upp mig om 20 minuter. Självklart kan man inte säga annat än ja och 20 minuter senare satt jag i bilen med de sköna bönorna, på väg till Maccas/Donken/Gula Måsen i grannstaden. Där intogs en hälsosam, sockerfri och fettfri måltid innan bilen rullade vidare till Carrefour (att gå tvärsöver gatan var det inte frågan om för Johanna då man inte kan motionera efter att ha ätit på McDonalds) där mitt sällskap köpte glass. Sedan lämnade de av mig utanför min port igen och en mätt och belåten tjej kunde gå och lägga sig i sin säng för att ha en liten filmkväll för sig själv.
 

Mariekexet skriver:

Hela inlägget skriker myyys! Låter som en toppendag :') och söta flickor där, hih!

Svar: Det var mys! :D Det var en göra-ingenting-men-ändå-göra-saker-dag! :D
Lina Carlsson

Johanna skriver:

Himla mysigt ju!!! :D

Svar: Favorit i repris någon dag? :) En dag då jag orkar med att titta på film? ;)
Lina Carlsson

Johanna skriver:

Absolut!!!

Svar: GÖTT! :D
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Du fick dig en riktigt toppenkväll till sist, ändå! Du behövde inte tjura! :')

Svar: Nä, jag behövde ju inte det :D Jag fick ju inte chansen, så fort jag la mig ner för att göra det fick jag smset och sen blev jag upplockad 20 min senare ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar