Fredag 20141114

Fredag, ljuvliga fredag. Skolan bara rusade förbi, vilket säger en hel del då jag annars sitter och räknar minuterna. Eftermiddagen fortsatte på samma fantastiska spår, nämligen lunch med tre svenska vänner som går på samma skola. Efter några timmars skratt och mat skildes vi dock åt för jobb - något som gick överraskande lätt denna fredag.
 
På kvällen åkte jag till Saint-Germain-en-Laye för att möta upp ett tjejgäng och äta middag. Vi hamnade på en pizzarestaurang där undertecknad åt pasta eftersom hon inte tycker om pizza. Jag kan tänka mig att alla bloggläsare spärrar chockat upp ögonen, men ja. Det är sant. Gourmetpizzor och hemlagade pizzor är riktigt gott ibland, men pizza på en vanlig slabbig pizzaresaturang... Nej, det hör inte till vanligheterna att jag väljer pizza då.
 
Borstade tänderna med katten, lite kvalitetstid sådär en fredagkväll.

Mariekexet skriver:

Kissen är så söt jag tror jag dör

Svar: Idioten? Primadonnan? Divan? Ja, okej då, muppkatten är väl lite söt. ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar