Wellington - omgång 1

Så var dagen kommen - bilderna från Nya Zeeland kommer långsamt ta sig upp här på bloggen. Jobbar så fort jag kan, det enda som kan stoppa mig nu är internetproblem. För det mesta tänker jag försöka låta bilderna tala för sig själv, men ni som känner mig vet ju att jag har lite svårt att hålla tyst...

Den 20 mars landade jag på Wellingtons flygplats och efter en extremt snabb tull (om man jämför med Australien första gången) tog jag mig in till Wellington City med flygbussen. Bodde på YHA Wellington City och för er som inte är bekanta med hostelvärlden kan jag meddela att YHA står för Youth Hostel Association och helt enkelt betyder att hostelet håller en viss standard. Bra nybörjarhostel, med andra ord! Denna dag hann jag inte göra mycket, fixade SIM-kort till min telefon och vandrade runt innan det blev så kallt och blåsigt att jag var tvungen att dra mig tillbaka till hostelet.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar