Torsdag 20130116

Tvättat fyra tvättmaskiner.
 
Tränat.
 
Lagat middag.

Diskat undan efter middagen och efter familjens lunch.
 
Sett film (White House Down).

Kollat över packningen till surflägret.
 
Storstädat i rummet på jakt efter de sista sakerna till packningen till surflägret.
 
Ordnat med min godisgömma - alla au pairers skatt.
 
Insett att jag har samlat på mig massa skräp under mina snart fem månader i landet.
 
Märkt att tuggummin smälter i värmen i detta land.
 
Insett att min packning är alldeles för stor för en helg.
 
Börjat om med packningen på nytt.
 
Planerat att terrorisera Sara i morgon så jag får tips och råd med packningen.
 
Lämnat halva packningen utanför väskan i väntan på Saras hjälp.
 
Insett att mina solglasögon är, och förblir, borta.
 
Insett att jag glömt väldigt många viktiga saker till packningen.
 
Klockan är nu 23.41 Sydney-tid och jag planerar att sova.
 
God natt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar