Bokat och klart!

Så var det gjort!

Mycket ångest har det varit runt det här beslutet, men viljan vann. Den 20 mars, alltså om ganska precis en månad, åker jag till Nya Zeeland och stannar där till 10 april.
 
Mycket ska hinnas med under dessa tre veckor. Hela dagen har jag suttit och planerat, pusslat och vänt på slantarna. Just nu ser det ut som att jag kommer hyra en bil och köra runt själv i landet för att försöka se så mycket som möjligt och kunna stanna när jag själv vill.
 
Ännu är inget bestämt till hundra procent, jag ska prata med Peter Pans för att höra vad de rekommenderar att jag ska se och för att få ett prisförslag. Känner dock innerst inne att jag helst inte sitter på en buss på Nya Zeeland. Där är naturen så fantastisk att jag inte vill fånga det genom en fönsterruta.

Den som lever får se, det bär av i alla fall.
 
Flyger från Sydney till Wellington, då börjar äventyret.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar