Efter feber kommer crepes

Så har febern äntligen börjat lägga sig - de senaste dagarna har jag verkligen inte varit på topp. Hög feber, ont i halsen och pojkar som inte lyssnar. I dag har jag bara haft halsont, lock för öronen, lite feber, ont i huvudet och varit hes. Orken är självklart inte den bästa heller, men nu orkar jag le i alla fall!
 
Den första "feberfria" dagen tog jag mig utanför huset för att äta lunch med tjejerna en sista gång innan jul. Vi hamnade som vanligt på creperiet i Saint-Germain-en-Laye och utöver Johanna, Maria och Hanna var det massa andra tjejer från språkskolan La Clef! Efter en timme orkade inte undertecknad längre utan åkte hem till sängen efter att ha önskat alla en god jul.
 
Hittade en ros när jag gick hem från tågstationen. En decemberros.

Mariekexet skriver:

Nomnomnom, sååå gott! Och sååå fin ros, precis som du! Krya på dig <3

Svar: Det var fruktansvärt gott ju <3 Även om jag var spyfärdig efteråt. Och rosen är underbar, hänger bara där ovanför trottoaren mellan huset och tågstationen <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar