Noosa

Oj oj, tiden bara springer forbi. Som ni kanske marker sa sitter jag pa en engelsk (eller om man ska vara kinkig - australisk) dator pa Peterpans vilket innebar att jag inte har de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet.

Vi har tillbringat de senaste dagarna har i den lilla staden Noosa. I gar tog vi bussen till Australia Zoo, krokodiljagaren Steve Irwins djurpark. Jag tyckte det var helt fantastiskt, det ar utan tvekan den basta djurparken jag varit pa om man tanker storlek (den ar alldeles lagom stor, lite mindre an Taronga Zoo i Sydney vilket bara ar positivt), shower och hur djuren verkar ha det. Jag har fatt klappa en koala (hehe, Johanna), kangurus, halla i en krokodil samt se det som aterstar av Irwin-familjen nar de matade krokodilerna. Formodligen kommer det en liten bildbomb, bade fran min telefon (lagger nog in bilderna i detta inlagg) och fran vara kameror nar vi ar tillbaka i Sydney.

Nu kommer vi snart fa domen har pa Peterpans - vi behovde fa hjalp med var bokning pa hostelet i Cairns och fick svaret att det ar nagot fel... Och han ville inte beratta vad som var fel... Ooops, nu kommer domen. Hors!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar