En dag i city

I dag åkte jag in till Sydney CBD igen. Vandrade omkring där utan att gå vilse en enda gång, åt lunch i botaniska trädgården och drog ut på tiden tills jag verkligen var tvungen att göra mitt ärende.
 
Anledningen till varför jag åkte in till Sydney i dag var för att fixa ett Medicare-kort som ger mig gratis akutsjukvård om olyckan skulle vara framme. I drygt en timme satt jag snällt och väntade på min tur och när det väl var dags så fick jag bara ett dokument och en tid till morgondagen! Detta ger mig dock en anledning till att åka in igen i morgon.
 
I dag har jag även upptäckt ytterligare ett fel på min dator. Så fort jag lägger den i viloläge eller stänger av den så laddar den ur batteriet, vilket innebär att jag alltid måste starta den med laddaren i. Funderar på om det beror på att jag alltid har min externa hårddisk inkopplad, även om den inte betett sig så här förut. Den som lever får se om det löser sig!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar