Även små saker ger lycka

Regnet fortsatte hela natten och hela morgonen med någon skur under dagen. Se vilken svensk jag är! Pratar väder! Men även om vädret har inneburit att jag suttit inne på rumpan med en katt i knäet har jag inte lidit (förutom när hon spetsar mig på klorna, då lider jag litegrann). I dag väntade nämligen ett mycket efterlängtat paket på mig på köksbordet vid frukosten, boken Min mormor hälsar och säger förlåt! Signerad och allt! Tack snälla, H! Boken tillsammans med att jag för första gången har hört min värdmamma säga att jag är en del av familjen har verkligen gjort min annars så tråkiga dag mycket bättre!
 
Lycka i paketform!
Lycka i bokform! Till och med katterna har sniffat på den hela dagen och jag måste hålla med. Finns det någon bättre lukt än nya böcker, böcker som man dessutom har höga förväntningar på? Det är därför jag vägrar att enbart läsa e-böcker. Jag tycker om att prasslande vända blad och hålla en äkta bok i händerna.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar