29 september

Efter många kloka ord från kloka människor så kommer den här bloggen leva vidare. Jag skriver trots allt lika mycket för mig själv som för mina läsare och jag vill minnas det här kapitlet av mitt liv. Men bara för att det blir tyst under perioder innebär det inte att jag har dött.
 
I dag satte jag mig på fel sida om bilen igen. Jag körde exemplariskt ända tills jag höll på att köra åt fel håll i en rondell. Rätt enligt min ryggrad, men nej. Inte här. Det var så nära att mina värdföräldrar fick skrika till och jag vrida ratten kraftigt åt motsatt håll. Så går det om man slappnar av!
 
27 grader i poolen och alla hoppade i, trots att temperaturen i luften inte var lika hög. På tisdag ser det i alla fall ut som att det ska bli 32 grader varmt så då lär jag ligga och skvalpa igen. Eftersom pojkarna har lov även denna vecka lär jag nog få ner dem i det blöta!
 
Vad är det med katter och lådor? Datorer? Påsar? Väskor?
"Älska mig! Klappa mig!"


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar