Manly Beach

Runt 33 grader i dag, så jag tog bussen till Manly med Emmi. Härlig värme, skönt vatten och höga vågor! På kvällen såg jag ett program om Kakadu, en nationalpark i norra Australien, med min värdmamma. Ännu en tv-kväll och ytterligare ett ställe att besöka innan mina fötter rör svensk mark igen. Otroligt vackert! En och en halv film (Hansel & Gretel: Witch Hunters och halva The Numbers Station) fick avrunda kvällen och sedan Veronica Maggios nya album i öronen!
 

Sara skriver:

Snart, snart, snart!

Svar: JAAAA!!! :D
Lina Carlsson

Robin skriver:

Fy satan vad avundsjuka jag är på dig. Själv sitter man inlindad i täcken (Och gud vet vad mer), för att kunna hålla värmen, och snart är äckel vintern här igen -_-

Men så fort som jag har pengar, då drar jag till Spanien ^^

Tilda skriver:

sv; åh vad härligt det ser ut!:)

Linn skriver:

Ser väldigt härligt ut!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar