Ang förra inlägget

Jag skriver bara för att förtydliga en sak.
 
Förra inlägget var skämtsamt. Tack och lov tog de skåningar som läste det inte illa upp.
 
De skrattade.
 
Kanske tar det en skåning för att skratta åt det där. Kanske var det lite för internt mellan mig och min lilla skåning.
 
Om det nu var någon som gjorde det får de gärna kommentera, en liten ledsen smiley räcker, så kan jag skriva en personlig ursäkt, antingen här på bloggen eller i ett mail (bara jag kan se er mailadress som ni skriver in när ni kommenterar).

Sofia OO skriver:

Jag skrattade JÄTTEHÖGT! Jag levde med en skåning, numera sthlms-Mia, när vi pluggade på universitetet i sthlm. Hon pratade så konstigt, hela tiden. Bara genom att säga fjor i st för fjol.
När jag skrattade för högt åt henne så sa hon ”håll flabben” och så kan man ju inte heller säga ...

Svar: "Håll flabben" är ju nästan lika illa som "chokladet"! Jag börjar ju tyvärr tycka att det låter helt okej att säga "tradigt" och "klydda"... Jag håller på att bli hjärntvättad!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar