3 månader

Så har tre månader gått. Halva tiden hos familjen.
 
Nej, vänta nu...
 
Jag har gått över halva tiden hos familjen, med två veckor.
 
Som det ser ut nu kommer jag nämligen bara ha fem månader med familjen, eftersom de åker till England i en månad. Själv stannar jag här och vaktar huset, matar djuren och umgås med min familj när de kommer hit.
 
Ja, det är tråkigt att de åker. Ja, jag har varit lite besviken och bitter. Men jag förstår varför och att de måste åka. Det är personliga orsaker som gör att de åker och jag avslöjar inte mer än så här på bloggen.
 
Jag är välkommen att stanna längre hos dem, antingen före eller efter min backpacking. Eller både och. Än så länge har jag inte tagit något beslut, men tydligen behöver jag inte ens jobba för att få bo här eller för att få använda huset som bas under mina resor runt i landet.
 
Jag har sagt att jag har en underbar värdfamilj förut, va?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar