Söndagsångest och söndagssysslor

Ångesten som ofta återfinner sig varje söndag är här. Ännu värre när det har varit långhelg. Vill verkligen inte till skolan i morgon.
 
I dag har jag lyckat ta bilden till mina inbjudningskort och dessutom skickat iväg beställningen. Lyckades även beställa smink från ELF för hela 200 kronor, men om man tänker vad jag får för det är det inte dåligt. Två mineralfoundation, två eyeliner och två penslar (total face och ögonskugga). Inte så dåligt, eller vad säger ni? Nu ska jag snart dammsuga klart huset och plugga fysik. Inte min favoritsysselsättning.
 
Lilla jag i skogen på en photoshoot. Passande miljö för en (snart) föredetta naturelev?
Bästa presenten nånsin från systeryster min? Mitt namn brukar ALDRIG finnas! Själv fick min syster göra mun mot mun-metoden med en Daniel.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar