Sommar, sol, jobb och träning

Hade fysiklektion på "Stureplan" idag, det är verkligen sommarväder! Redovisade boken E=mc2 som alltså handlar om Einsteins kända relativitetteori.
 
Solen skiner, drygt 20 grader i skuggan och jag bara njuter. De ringde från jobbet i dag och frågade om jag vill börja jobba tidigare i sommar, alltså redan veckan efter studenten. Självklart var svaret ja men jag har nu kommit på att jag åker till Stockholm på torsdagen den veckan. Ingen koll som vanligt. De skulle hursomhelst återkomma senare, så då får jag väl försöka komma ihåg att nämna det!
 
Har även varit en sväng förbi gymmet och tecknat ett årskort! Äntligen är jag av med mitt klippkort och det känns som en nystart, en nytändning att bara ge gärnet. Jag har varit lite snål med kortet tidigare, men nu ska jag verkligen inte snåla och ta varje ledig stund jag har. Minst tre gånger i veckan är dealen jag har med min pappa, lär nog inte vara några problem. Passade dessutom på att boka upp en PT-tid redan till i morgon, otroligt nervös men väldigt peppad! Så lycklig över att verkligen komma igång med träningen!
 
Gårdagens Instagram-bild från Stureplan i Norra Hamn då jag och E låg och solade under håltimmen. Göttans!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar