Lista

En liten lista så här en tisdag eftermiddag. För jag har ganska tråkigt just nu innan jag ska ta itu med dagens fysikplugg och jakten på balklänning
 
Bästa veckodagen: Fredagar. Utan tvekan.
Humör: Neutral? Kan man vara neutral? För i såna fall är jag neutral i dag.
Favoritgodis: Frystorkade jordgubbar med yoghurt från naturgodishyllan, annars choklad eller Bassett's sura vingummin.
Last: Frystorkade jordgubbar med yoghurt just nu...
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat, svamp och skaldjur (med undantag för räkor).
Kläder just nu: Jeans och vinrött linne, kofta över.
Favoritsaft: Dricker nästan aldrig saft. Men det är väl hallonsaft eller äppeldryck.
Dagens längtan: Efter att vara klar med allt, alltså som i att ha allt fixat; skolan, balen och studenten.
Hur många kuddar sover du med: Två! Ibland tre hos pappa.
Dagens frisyr: Utsläppt och rufsigt efter cykeltur och efter att ha dragit handen genom det x antal gånger.
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, om det räknas när man var runt 4-5 så gör jag absolut det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, absolut.
Ser du på kärleken som ett misstag: Hur skulle den kunna vara ett misstag?
Bio eller promenad: Beror på. Den enda gången jag verkligen kan tänka är när jag går, därför föredrar jag att göra det själv. Bio är übermysigt, både själv och med sällskap.
Dagens borde: Plugga fysik.
Dagens största fundering: Skor och klänning. Klänning till balen fixad. Skor, nej. AAAH!!!
Rädd för insekter? Spindlar och kackerlackor, USCH! Egentligen tycker jag inte om någon insekt, de är vidriga. Men de där två får mig att skrika och springa.
Chips eller godis? Godis, 9 gånger av 10.
Skriver du dagbok? Nej, bara när jag reser.
Har du tatuerat eller piercat dig? Ja, om hål i öronen räknas.
Om ja, hur många tatueringar/piercingar? Två hål, ett i vardera öra.
Hur många syskon har du? Fyra. Ett by blood, tre bonus.
Anser du att du är stark? Både ja och nej. För det mesta nej.
Röker eller snusar du? Njet.
Kaffe eller te? Te. Örtte helst. Friggs blåbärste eller rabarber/vanilj ♥
London eller Paris: Kan man få båda? Just nu drömmer jag dock om London. Men vill även tillbaka till Paris.
Bor: Piteå.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar