Hallå tiden!

Sista gymnasieprovet skrivet. Sista inlämningen inlämnad.
 
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag sörjer lite. Och nu då? Vad ska jag nu fylla min tid med? Hur kommer mitt liv se ut nu?
 
Skolan har varit en stor del av mitt liv, om inte rentav hela mitt liv, i 12 år. 12 hela år! Det känns lite sorgligt att den tiden nu är förbi. Vart tog den vägen? Det sa bara poff så var den borta.
 
Så vad fyllde jag dagens tid med? Dammsög hela huset. Rensade bland mina skor. Räfsade gräsmattan. Såg lite serier. Slappade.
 
Vad kommer jag fylla morgondagens tid med? Klippa gräset. Städa mitt rum. Träna. Se min kusins dansföreställning.
 
Vad kommer jag fylla torsdagen med? Träna. Se Criminal Minds. Slappa. Känna mig extremt lat vilket kommer leda till mer träning...
 
Fredagen? Träna.
 
Lördagen? Träna. Umgås med vänner.
 
Söndagen?
 
Ja, jag tror nog ni ser ett mönster.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar