Midnattspaddling

Vaknade nyss. Det sista jag kommer ihåg är att nackmusklerna började slappna av, att huvudet blev tyngre och att jag tänkte:
"Jag kommer aldrig kunna somna, men jag kan blunda i alla fall..."
Vaknar med ett ryck, runt 20 minuter senare av att väckarklockan ringer. Sätter mig upp i sängen, skyhög puls och en andningsfrekvens på jag-vet-inte-vad. Powernap när den är som bäst.
 
Har jobbat, eller snarare haft introduktion, både i går och i dag. Nu ska jag snart sätta mig i bilen och köra ut till en kajakbas där jag sedan har en midnattspaddling med en kund, från klockan 22 till midnatt. Ska bli riktigt roligt, första paddlingsturen men jag är redan galen på myggorna. Ska paddla i en ny miljö också, riktigt spännande! Wish me luck.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar