A day by the sea

Väckarklockan ringde 08.00 i morse och jag ville bara strypa någon. Lagom trött efter nattens äventyr drog jag mig upp och släpade mig till bilen. Blev bara några minuter sen till mötet med R på stranden, vilket är som att vara i tid för mig. Underbar dag om man bortser från bromsen som jagade mig över halva stranden (den var så stor och fet att jag inte vågade slå ihjäl den. Tror den var två centimeter mellan ögonen), den döda, halvt uppätna sälungen som låg i sanden (nu har jag i alla fall sett min livs första vilda säl) och det iskalla vattnet (bada gjorde vi i alla fall).
 
Klockan 17 ska jag släpa mig till vattnet igen men denna gång guppa runt i en kajak. Tre timmars utbildning och rekognosering står på schemat!


Linn skriver:

sv; Hej åh vad roligt att du hittade hit :) Vad kul att åka iväg till Australien!! När har du tänkt åka iväg? :)

Svar: Hej! Jag hade tänkt försöka åka i slutet av augusti eller början av september eftersom jag jobbar till den nionde augusti, men jag har ingen familj ännu... :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar