Möjligheter

Kvällen igår tillbringades med Lisa där vi utbytte presenter och tittade på James Bond. Försöker se alla klassiska Bond, men You Only Live Twice var då absolut sämst hittills. Av Lisa fick jag i alla fall två body lotions och en shower gel från The Body Shop som luktar helt ljuvligt! Tack sötnos!
 
Senare på kvällen agerade jag taxi åt min mamma och hennes kompisar. När vi ska åka sätter sig mammas kompis man P bredvid mig fram ("Jag är inte blyg!") och berättar att han hörde att jag vill till Australien. Han lät så allvarlig att jag trodde att han skulle avråda mig, men icke! Snarare tvärtom. Han har en syster (tror jag att det var..) som har bott i Sydney i fyra år och har mängder med vänner där. En av vännerna kommer till hennes bröllop och tanken är att hon ska få lägga ut lite krokar åt mig. Hur underbart är inte det?
 
Jag hade tänkt åka som au pair, det tror jag inte någon har missat, men varför inte kombinera det? Jobba som au pair ger inte så mycket pengar, men om jag har ett extraknäck eller bara ett annat jobb skulle det vara helt annorlunda. Vi får väl se vad som händer!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar