Jag luktar klor...

Hoppsan, det blev tydligen lite bloggtystnad...
 
I måndags gick jag all in på stan. Två par jeans, ett par leggins, två stickade tröjor, en t-shirt och ett linne. Riktigt nice, kanske inte lika skönt för plånboken dock... Men det behövdes! Åtminstone jeansen. Sedan flög jag hem till Norrland igen.
 
I går hade jag fullt upp. Först badade jag på äventyrsbadet på Piteå Havsbad med projektarbetet (man blev som ett barn på nytt!) och det var grymt roligt! Troligtvis ska jag med Rebecka till Kåbdalis på lördag också, riktigt nice! Efter Havsbadet åkte lagade jag middag med Rebecka, Maria och Erika. Tacos, riktigt gött! Sen badade jag jacuzzi  i väldigt många timmar. Riktigt trevligt med tjejsnack. Rullade mig i snön vid ett tillfälle och idag känner jag mig lite smått förkyld, men det var det värt! Sedan såg vi Svenska Rivieran och pratade ännu mer innan vi åkte hem vid 12. 
 
Jag kan sammanfatta gårdagen med ett ord: klor.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar