Fredag

Galet bra fredag!
 
Vad jag har märkt är att när folk skriver det så är det oftast alkohol inblandat, men inte för mig. Åtminstone inte i kväll, även om jag gärna hade velat det, haha! Kvällen tillbringades istället med M, hann se både The Impossible (handlar om tsunamin i Thailand) och Pitch Perfect (a ca-wow!). Rekommenderar verkligen båda! (Detta innebär förresten att jag har sett tre filmer i dag eftersom vi såg What's eating Gilbert Grape? på engelska C. Nytt rekord kanske? Nej. Men nästan!)
 
Var även chaufför åt mamma som åt surströmming hos en vän (blä) och åt morfar och R med vänner som skulle på Furuborg och äta. Hämtade dem 2340, snack om krut i pensionärerna! Fick dessutom 160 svenska riksdaler för besväret, satt fint eftersom plånboken ekar just nu. Fast det kändes lite fel att ta emot dem, men det var tydligen inte förhandlingsbart. Jaja, jag skulle köpa mig något fint tyckte dem. Som en hamburgare... Haha, ja de har då haft trevligt i alla fall!
 
Nu tänker jag se ett avsnitt Bondi Rescue innan jag ska sova. Börjar bli redigt trött. Morgondagen (eller idag..?) ska tillbringas med M igen, ta hand om oss själva-kväll och Melodifestival. Gött!
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar