Australien, Frankrike, Nya Zeeland, Storbritannien...

Slutade 1105 idag och har sedan jag kom hem suttit och lekt med designen. Så nu har jag en ny, enkel och betydligt finare design.
 
Fick tillbaka ett svar från familj nummer 2 och måste ju erkänna att det lockar. Väldigt mycket! Men jag vill inte ta ett beslut alltför snabbt, då kommer jag säkert ångra mig. Vad jag fått veta om familjen verkar mycket bra och jobbet sträcker sig från september 2013 till juli 2014. Helt perfekt enligt mig.
 
Den stora frågan är bara om jag vill till Frankrike? Vill jag spendera 10 månader där eller i Australien? Åh, dessa beslut... Inväntar ett svar från Mikaela som är au pair i Nantes, så får vi se om det gör mig något klarare i huvudet.

Signe skriver:

Tihi kom ihåg rummet!!!

Svar: Suck... Jag har städat, men nu är det lite mörkt för att ta kort. Fredag! Fast du har faktiskt sett det förr, skickade mms i somras.
Lina Carlsson

sannas rum skriver:

Åh vad kul, jag var också au pair för ett par år sedan :) Det är ngt jag tycker alla borde göra . jag brukar säga att det är det bästa jag har gjort, men det värsta jag har gjort - skulle aldrig göra det igen men ångrar absolut inte att jag gjorde det ;D

Svar: Jag vet! :) Hittade dig via Camillas blogg, hon var min stora inspiratör till Australien. Och min guide. Jag hoppas verkligen att jag vågar! Tack återigen för designen! :)
Lina Carlsson

sannas rum skriver:

Åh Camilla min syster? ;D

Svar: Haha, jajamen! Första bloggen som dyker/dök upp när man googlar/googlade "Sydney au pair" och fortfarande den bästa jag läst! :)
Lina Carlsson

sannas rum skriver:

Åh vad kul, det ska jag hälsa henne ;D

Svar: Gör det! :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar