Har man tradigt åker man till Manly Beach

Fick ett sms från Sara i morse. Och ett meddelande på Facebook.
"Inget planerat i dag! Fatta hur tradigt!"
"Upp och hoppa!"
Tradigt betyder tråkigt på skånska om ni inte visste det.
 
Så jag tog bussen till Manly där vi låg och jäste på stranden i ungefär tre timmar. Vi kan numera, trots solskyddsfaktor, kalla oss kräftorna.
 
Sara säger att hon aldrig mer ska sola, men jag synar.
 
På väg till våra respektive bussar (Sara är för lat för att gå ca 15 min till/från stranden) så köpte vi froyo (frozen yoghurt) som vi avnjöt med en utsikt av palmer och julgran...

Återigen.
 
Palmer. Värme. Andra advent. Julgran.
 
Det är svårt att få in i huvudet, det här.
 

Skåningen skriver:

Det är heeeemska uppförsbackar överallt ju :(

Svar: Jag har också backar ;) Se det som träning!
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar