"Who do you play for?"

På förmiddagen hade 10-åringen en friendly soccer game, så hela familjen åkte till en park för att spela lite fotboll. Föräldrarna mot barnen. En av föräldrarna frågade vilket lag jag spelar för och självklart sa jag att jag kommer från Sverige. Svaret:
"Oh, that's why she's so good! All the Europeans are good!"
Hmm. Jag synar.
 
Efter dusch och lunch åkte vi till 10-åringens gitarrlektion högst uppe på ett tak nära Warringah Mall. Trots att området är ganska industrilikt stod jag och njöt i solen på taket med musik i öronen och tittade ut över området. Jag tror det var länge sedan jag kände mig så tillfreds. Efter det bjöds det på film, Wolverine, med min värdmamma och 10-åringen. Rekommenderas!
 
Har märkt en nedåtgående trend i min statistik, vilket innebär att bloggen alltså inte duger för vissa. Vad ska jag göra åt detta? Vad vill ni läsa om?
 
Jag har kommit på vem, eller snarare vad, Mitch liknar nu! Grådvärgarna i Ronja Rövardotter!
Utsikt mot Warringah Mall. Hur stort som helst!
Hade ett USA-moment. Det här är alltså en liten Cola. Den är som en svensk stor...

Signeeeeee skriver:

Hur mycket kostar bion??

Svar: Ingen aning! Jag blev bjuden. Men jag skulle säga att det är allt mellan $10 till $20, så typ 60-120 svenska riksdaler.
Lina Carlsson

Vigdir skriver:

Precis det du skriver om! Och med bilder. Superkul att följa din vardag.
Och ja, Mitch ser ut som en grådvärg.

Svar: Åh, tack! Det är tråkigt att det är folk som överger bloggen, men den är ju bara till för familj, vänner och för att hjälpa någon som vill göra samma sak som mig. Kvalitet framför kvantitet på läsarna helt enkelt! Hoppas allt är bra med dig! :)
Lina Carlsson

Johanna skriver:

JAG ÄR NÖJD FINASTE GNU! Så jävla misstänksam mot den där spindeln i inlägget över bara...

FILAKIA POLLA som vi säger på ön D.

Svar: Kom ihåg att det där är en liten spindel, haha! Jag längtar inte efter att få se de stora jävlarna... Pöss på dig, och du kan va en gnu.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar