Välkommen, Facebookvänner!

Att det endast är en vecka kvar till avfärd firar jag med att länka till min blogg på Facebook.
 
Så välkommen hit, Facebookvänner! Detta kommer vara en blogg om mitt liv i Sydney, en vardagsblogg helt enkelt. Om ni tycker att det är egocentriskt och jobbigt behöver ni inte läsa, men om ni är intresserade av kängurus, koalor, Sydney Opera House, Harbour Bridge, Bondi beach, andra stränder, sommarvärme och bara allmänt om kulturkrockar och resor, välkommen att stanna kvar!
 
Kommentera, engagera er, ställ frågor, lev om... Allt blir så mycket roligare då! Var inte blyga, jag kan spåra er IP-adress ändå.

Följ med eller stanna kvar, detta kan vara en chans att upptäcka världen genom mina ögon.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar