Packning

Det här med packningen gör mig galen... Min väska väger utan necessärer och skor enbart 15 kilogram. Jag menar... 15!? Jag får ha det dubbla med mig! Bara att packa är ett äventyr, kanske är vår våg trasig? Detta måste utredas... Nya tag i morgon!

TexasSwede skriver:

När jag senast köpte resväsa så var vikten det viktigaste. Jag hittade en som vägde 5kg, för en stor resväska, i tunn plast. Fungerade bra, tills British Airways slet av ena hjulet på väskans tredje resa... :-(
Typ en sådan här (fast min var grå, och billigare): http://www.walmart.com/ip/eBags-Exo-Hardside-24-quot-Spinner/16451396

Lätta och smidiga att packa, men häll som sagt inte så bra.

Svar: Min Burton-väska rymmer 121 liter och väger 5,9 kg tom (http://terranivium.blogg.se/2013/august/provpackning.html#comments), den är verkligen underbar! Den är dock inte gjord för flygbussen, haha. Jag lyckades packa 26 kg totalt nu, så jag har till och med lite marginal! Förhoppningsvis är inget glömt... Välkommen till bloggen! :D
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar