Installerad

Så var väskan uppackad och förhoppningsvis packas den inte igen förrän om sex månader. Då och då ramlade det ut små lappar med uppmuntrande ord från min kära mamma, en vet jag tappades i Stockholm men ska skickas tillbaka hit om ett tag (tack E!). Vad jag inte vet är om det finns fler eftersom jag inte har vikt upp alla kläder och kollat, spännande!
 
På planet fick jag fylla i denna... Var otroligt nervös över att göra fel och ansträngde mig, men det kändes inte ens som att de tittade på den! Jag fick dock ett stort R på den och tog mig in i landet så jag måste ju ha gjort rätt...
Älskar dig, mamma! Kommer att sakna dig också, men det kommer gå fort till jul. Och jag hoppas verkligen att du äter, annars får du med mig att göra! (Lappen jag tappade som ska skickas hit handlar om Carpe Diem och att jag ska se till att ha roligt.)
Fotat från hörnet vid dörren...
...fotat från hörnet vid bordet.
En liten vän som fick följa med på resan och en liten välkomstgåva från familjen, bästa kompisar vid min säng!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar