En vecka

Sju dagar kvar i Sverige, ynkliga fem i Piteå. Dagligen ställs man inför dilemmat om man ska umgås med sin familj eller sina vänner.
 
Jag har äntligen gjort ett schema jag är nöjd med, tiden känns rättvist fördelad och jag måste säga att det är tur att min mamma jobbar. Då kan jag ju faktiskt inte tillbringa tiden med henne. Nyligen fick jag även veta att jag har torsdagen i Piteå eftersom jag inte flyger till Stockholm förrän på kvällen.
 
Humöret pendlar från exalterat till ångestfyllt. Jag är så glad och lycklig och kan knappt vänta tills jag är där, men samtidigt känns det som att jag håller tiden i en sele och kör ner hälarna i backen för att få den att sakta ner. "Snälla, inte så fort!"
 
En vecka, sju dagar, 168 timmar, 10080 minuter, 604800 sekunder.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar