Våren är här!

Påsklov och våren är här! Därför har bloggen verkligen fått lida. Förlåt för det.
 
Vad har jag hunnit med? Åre, projektarbete, jacuzzi, Doctor Who, sushi, mer skidåkning och nu vårstädning av mitt rum. Jag har helt ärligt inte haft tid att blogga. Har varit uppbokad varje dag fram till nu. En recap får landa här i dag eller i morgon.
 
Vårstädningen går framåt. Jag har kommit fram till att jag kan klä en hel afrikansk by, men att detta numera är reducerat till tre fjärdedelar. Stackars den sista fjärdedelen...
 
Note to self:
 
KÖPA: Shorts (jeans, jag kan faktiskt inte gå omkring med mitt ENDA hela par längre, ett par svarta som kan ersätta de numera brun/grå jag har nu, och ett par beiga/militärgröna/liknande... ), fräscha baslinnen, ny, tunn, svart kofta utan knäppning.
ABSOLUT INTE KÖPA: T-shirts och linnen.
 
Annars då? Australien-febern har slagit till igen, på riktigt. Jag läser om bloggar jag egentligen redan läst och drömmer mig bort. Pluggångesten slår till, både de jag måste göra till skolan nu på måndag och vad jag ska göra efter gymnasiet och Australien.
 
Nu är denna bloggpaus över och jag ska ta itu med mina lådor... Spännande... Eller så inte... Erika, varför är du i Stockholm när jag behöver dig? Du tycker ju att det här är roligt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar