The Queen of Procrastination

Skulle plugga i dag, men hade verkligen ingen lust till det så jag tänkte att jag skulle vara snäll med mig själv i dag och strunta i plugget. Så blev det också. The Queen of Procrastination.
 
Klockan 14 hade jag och Lisa bokat upp ett gympass och runt 1430 äntrade vi crosstrainern (lite fördröjning efter att Lisa låste in sin nyckel i sitt skåp... Inlåsta på gymmet, beach 2013, här kommer vi!). Lite armar och axlar, ännu mindre ben och största fokus låg i dag på bålen. Struntade dessutom i maskinerna och körde funktionellt med lite lösa vikter. Kändes som ett bra val, för min bål är helt död.
 
Skrev ett träningsschema för oss i dag också.
 
Onsdag: armar, axlar, bål.
Torsdag: kondition (Indoor Walking eller eget pass i 45 min på crosstrainern).
Söndag: armar, axlar, ben.
 
Övningarna besparar er, men som ni ser satsar vi på snygga armar och axlar. Utöver detta kommer jag träna med mamma och köra mer kondition. Har även insett att jag kommer få två beach 2013 (och 2014 för den delen), så jag ska faktiskt för en gångs skull jobba för det. Kanske inte kan åstadkomma så mycket, men någon liten muskel kanske kan dyka upp. Någon dag till veckan ska jag dessutom få en gratis simlektion av Sanna så att jag inte drunknar i Australien.
 
Älskar mitt liv nu. Äta, skola, äta, träna, sova. Mer begär jag inte.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar