Praodag 1

Försökte blogga från telefonen i helgen och ni kan se resultatet av det nedan.
 
Spenderade min helg i Stockholm hos min kära far med hans fru och min syster. Hade det mysigt och bara mådde väl. På lördagen firade vi två födelsedagar på Mykonos, en grekisk restaurang, då pappas fru Sofia hade fyllt år på måndagen och min kära bror fyller år idag!
 
Så, grattis till dig kära storebror. Älskar dig ofantligt mycket, blodsband är inte allt.
 
Idag hade jag min första dag på praktiken där jag har årskurs 7-9 i engelska, franska, matte och NO. Sjukt roligt faktiskt! Nu känns det verkligen attjag har lärt mig endel sedan nian.
 
Efter en snabb vända i hallen där jag tränade mina småtjejer i handboll har kvällen idag spenderats framför TVn, har inte gjort någon nytta alls i pluggväg. Inte lika bra, därför ska jag göra lite svenska nu.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar