Planen har sats i rullning

Sent i går kväll lade jag ut en profil på två au pair-sidor. Båda innebär att jag reser privat, vilket jag vill eftersom det blir flera tusen kronor dyrare att åka med en organisation. Då blir jag även väldigt låst via ett kontrakt och dessutom är det väldigt få organisationer som åker till Down Under.
 
Sidorna jag lade ut en profil på är Great Aupair och Aupair World och jag angav Australien, Frankrike, Nya Zeeland, USA och UK som länder, trots att jag egentligen bara vill till Australien. Vi får väl se vad som händer. Jag väntar mig knappast något svar på väldigt länge eftersom jag kan åka först i augusti/september 2013.
 
Det känns ändå väldigt spännande att ens ha vågat lägga ut en profil. Som om jag ändå är på väg någonstans.
 


Vill även säga stort grattis till Obama för fyra år till! Jag hejade på dig hela vägen, "halvvakade" in resultatet till och med!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar