WTF?

Igår köpte jag (eller fick, TACK PAPPA!) en ny telefon, en ny darling. Min förra iPhone (en 3GS) hade sakta men säkert börjat ge upp och efter att hemknappen (egentligen den enda knappen man behöver på en iPhone?) fungerade var tionde gång jag tryckte på den och den dessutom kraschade med jämna mellanrum.. Inte bara appar, utan hela telefonen sa godnatt. Då fick jag nog och nu sitter jag med en alldeles ny iPhone 4S, 16 GB, vit och fin.

MEN!
Här kommer alltså förklaringen till rubriken. Meddelande-appen kraschar och jag kan inte aktivera iMessage-funktionen. Jag kan alltså inte sms med folk INNAN sms-funktionen har kraschat och just nu känns det som att mina kontakter som har iPhone och iMessage inte får mina sms. Så nu återställer jag godbiten och om inte det funkar får jag väl besöka Noliamässan ännu en gång.


WTF?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar