10 saker du kanske inte visste om mig

  • Jag är inte rädd för höjder, däremot skakar mina knän så fort jag ser stegar.
  • Jag har i princip aldrig besökt läkaren, första gången var när jag fyllde 20 år i Australien och andra gången när jag fyllde 21 i Frankrike. Jag fruktar numera mina födelsedagar.
  • Jag är en utbildad skärgårdsguide i Piteå Skärgård.
  • En av mina största skräcker är att bli inlåst. Det spelar ingen roll hur stort eller litet utrymmet är, kommer jag inte ut får jag panik.
  • Jag har en lista på min telefon med platser jag måste besöka innan jag dör. På den finns udda platser som Påskön och Galápagosöarna men även lite mer turistplatser som Venedig, Pompeji och Machu Pichu.
  • Jag tycker synd om dem som inte kan eller inte tycker om att läsa. Jag skulle inte kunna leva utan de alternativa världarna jag hittar i böckerna.
  • Jag har en mild form av tandläkarskräck även om jag aldrig har haft problem med mina tänder. På grund av detta är jag även tandhypokondriker och är övertygad om att mina tänder kommer att ramla ur munnen vilken sekund som helst.
  • Jag har som mål att besöka alla kontinenter innan jag dör och har bara Sydamerika och Afrika kvar.
  • Jag älskar inredning och kan tillbringa timmar med att titta i inredningstidningar/på internet efter de perfekta sakerna.
  • Jag hatar torkad frukt men älskar torkade bär.
 

Random skriver:

11. Jag saknar Sara sa mycket sa att jag till och med funderar pa att kopa en biljett till Nya Zeeland med detsamma, eller aka till Skane nar hon val bestammer sig for att halsa pa Sverige nagra veckor.

Svar: Ja, man kan ju drömma... ;) <3
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar