Lina + 9-åringen = oslagbart team

I dag stod skola på schemat igen och jag måste erkänna att det är otroligt skönt att ha något som drar mig utanför dörren för att göra något på dagarna, även om det bara är för att sitta instängd i ett klassrum i två timmar och 15 minuter. Efter lektionen åkte Hanna, Elin och jag till Louvren för att Elin behövde gå på Apple Store.
 
I övrigt har dagen flutit på som vanligt. En 9-åring som har en dålig attityd, inte respekterar mig och ignorerar allt jag säger, en 12-åring som är glad och trevlig och sköter sig. I dag följde jag även med den yngre till tandläkaren där jag var tvungen att prata (helt ärligt så lyssnade jag mest medan han pratade) med tandläkaren... Problemet var bara att jag glömde hälften av vad som sades och att 9-åringen är manipulativ och bara säger hälften och då inte den hälft jag glömt... Min värdpappa har gått runt och skrattat gott hela kvällen och sagt att vi två är ett oslagbart team. Vilket visserligen stämmer...
 

Hanna skriver:

Åh bilden ger en rysningar, vill bara se om Da Vinci Koden igen och igen och igen...

Svar: Vem vill inte? ;)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar