Grattis till mig!

I dag är det ingen vanlig dag, för i dag är det faktiskt min födelsedag! Fyller hela 21 år (åldersnoja, absolut) i dag och kommer fira med... Läkarbesök. Precis som för ett år sedan i Sydney.

Nu ska sjukdomen som bosatt sig i min kropp ut så jag förhoppningsvis kan få fira min födelsedag i efterskott i alla fall.

Ett stort grattis går även till min fina "tvilling" Lisa som även hon fyller 21!
 
 

Marianne skriver:

Grattis i efterskott!

Svar: Tack Marianne! :)
Lina Carlsson

Hanna skriver:

Grattis igen Lina! Hoppas verkligen du blir frisk snart!

Svar: Tack! Snart är jag helt återställd ska du nog se! :*
Lina Carlsson

Mariekexet skriver:

Grattis igen!! :D Får träffas snart och utbyta kramar :*

Svar: Tycker jag med <3 kanske sushilunch på söndag? :)
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar