Nästa stopp: avfyra en atombomb

Man brukar oftast säga att en olycka sällan kommer ensam och det verkar stämma väldigt bra.
 
I dag åkte jag till Montmartre med Maria, men på vägen till tågstationen märkte jag att mitt tågkort är borta. Puts väck, jag har letat överallt och detta innebär... Ja, det vet jag inte än. Men till Montmartre tog jag mig om än jag fick köpa lösa biljetter. Där såg vi Sacré Coeur, Moulin Rouge och kaféet Café des 2 Moulins som är med i filmen Amelie från Montmartre. Sedan fikade vi i 16:onde arrondissemanget innan vi gav oss av hemåt.
 
Det var här den andra olyckan skedde. Tennismatch stod på schemat och vi satte oss i bilen. Halvvägs dit säger det pang. På något sätt lyckades jag få en smäll på höger ytterspegel (ingen av oss fattar hur), och nu är det ett svart märke. Så här sitter jag, barnen är i säng och jag väntar på mina värdföräldrar så jag kan få min dom...
 

Maria skriver:

Ååh men var en superdag ändå! :D Hoppas kortet bara dyker upp imorse och att allt ordnar sig :') Zlatan hejar på dig, haha!

Svar: Ja, skulle väldigt gärna vilja veta var det gömmer sig... Kan ju inte bara försvinna... Tack för en supertrevlig dag! :)
Lina Carlsson

Emelie - Lever drömmen i Paris! skriver:

Hur smakade chokladtarten?! Den har jag nämligen spanat på ett bra dag! Och vad tog Maria för gott?

Svar: Maria tog en Victor Hugo - hon rekommenderar den INTE. Tarte Chocolat var... Mörk. Mycket choklad och mäktig. Stark choklad. Men ja, god. Inte fantastisk dock!
Lina Carlsson

Jolo skriver:

Åååh! Det där måste jag göra!!!! Älskar Montmartre!!!

Svar: Vi har många månader på oss! :D
Lina Carlsson

NOORA! ^^, skriver:

Hur var kakan? :)

Svar: Kakan var god! Mörk och mäktig, stark choklad. Inte fantastisk, men god.
Lina Carlsson

Vigdir skriver:

Jag sade ju att det skulle gå bra med värdföräldrarna, och visst fick jag rätt?

Svar: Ja ja ja... Jag vet. Men det var ändå jobbigt.
Lina Carlsson


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar